Ze zijn nog verre van klaar, maar hier twee previews
Tekeningen
Tekeningen
Heb na een lange tijd weer één van mn ouwe bezigheden opgepakt en dat is tekenen, ben momenteel bezig met bunkers tekenen waaronder de M383 te Nansum en de 128mm. Flak bedding van Batterie Fiemel.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Een grijs verleden...
Re: Tekeningen
Hoi Ties,
Tof dat je deze bezigheid oppakt en met ons deelt! Als tip, bekijk ook zeker het eerder geplaatste tekenwerk:
viewtopic.php?f=89&t=1254#p13514" target="_blank
Of zoek eventueel in de Haagse beeldbank naar Willem Dupont. Die maakte mooie schetsen, vlak na de oorlog van Haagse Bunkers.
Peter
Tof dat je deze bezigheid oppakt en met ons deelt! Als tip, bekijk ook zeker het eerder geplaatste tekenwerk:
viewtopic.php?f=89&t=1254#p13514" target="_blank
Of zoek eventueel in de Haagse beeldbank naar Willem Dupont. Die maakte mooie schetsen, vlak na de oorlog van Haagse Bunkers.
Peter
Hallo,
Ik verveelde me vandaag een beetje, dus ben ik bunkertypes gaan tekenen in de stijl van die typische typenheft plattegrondjes.
Maxim
Ik verveelde me vandaag een beetje, dus ben ik bunkertypes gaan tekenen in de stijl van die typische typenheft plattegrondjes.
Maxim
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Leuk gedaan Max. Nieuw Kriegsmarine Typenheft op deze manier? 
Nicht ärgern - Nur wundern!
Er is een reden dat ik het simpelweg bij Ausbau Atlantikwall heb gehouden
, maar er zit verder geen concrete planning achter, dus wie weet welke types ik hierna zal tekenen! Ik twijfel nu alleen wel nog een beetje of ik mijn tekeningen in wil kleuren, een beetje zoals bij de kanaaleilanden typenheft (weet iemand trouwens waar ik die kan vinden?), maar ik ben een beetje bang dat er daarbij wat mis kan gaan.
Maxim
Maxim
Die zogenaamde groene boeken liggen in de lokale archieven daar en die zijn niet zomaar digitaal toegankelijk helaas. Wel zijn er facsimile uitgaven van in kleur.
Nicht ärgern - Nur wundern!