Stoppenkast

Gebruikte onderdelen in bunkers als ontluchting, verwarming, meubels en apparatuur
Plaats reactie
Mark de Bunkergraver

Stoppenkast

Bericht door Mark de Bunkergraver »

Geachte leden,

Weten jullie misschien of dit een oorlogse stoppenkast is? Ik heb er namelijk geen verstand van :P

Alvast bedankt!

Groetjes,

Mark Bogers
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3126
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Stoppenkast

Bericht door tim »

hoi mark, ziet er na oorlogs uit :roll:
hier in den haag een aantal koude oorlogbunkers gezien met dezelfde stoppenkasten.
gr, tim
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
BunkerOwner

Re: Stoppenkast

Bericht door BunkerOwner »

Lijkt me ook jaren 50-60...
Gebruikersavatar
Ruud
Berichten: 2178
Lid geworden op: 18 feb 2008, 11:36
Locatie: Festung IJmuiden
Contacteer:

Re: Stoppenkast

Bericht door Ruud »

Mark de Bunkergraver schreef:Geachte leden,

Weten jullie misschien of dit een oorlogse stoppenkast is? Ik heb er namelijk geen verstand van :P

Alvast bedankt!

Groetjes,

Mark Bogers
Dag Mark,

Waar heb je dit 'opgegraven'?

Lijkt idd na-oorlogs, de duitsters gebruikten in principe geen (stalen)buis in de bunkerinstallaties.

g,Ruud
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Stoppenkast

Bericht door Remco de Goede »

zit er nergerns een plaatje oid op? Het lijkt alsof er stickers zitten onder de "knoppen/groepen" kan je hier niks meer op lezen?
Joop Schreuder †

Re: Stoppenkast

Bericht door Joop Schreuder † »

Draadrangeerkast type onbekend (kan eigen aanmaak zijn), groepenschakelaarkast 6 groepen en verdererkast 6 groepen fabrikaat Hazemeyer, 23xx serie.