Greetz,
Joop
I suggest you get in touch with the Archive service of the Ministry of Defense, they have all the files about the building and some maps. You can contact the curator of the Service historique de la Défense de Cherbourg.
Afentoe vriendelijk achteraan mailen en altijd begroeten in hun taal. 3 maand wachten op archief instanties is niks.KWD schreef: Op 3 April was ik nog hopvol gestemd dat bovenstaand contact nog iets positiefs zou opleveren ach pasen zat er tussen inmiddels weet ik wel beter, helaas tot nu toe niets opgeleverd, nou weet ik ook wel dat ze vele verzoeken krijgen of ze kunnen helpen bij het vinden van een tekening maar ik ga ervan uit dat ze engelse taal inmiddels wel kennen al kunnen ze toch wel stug zijn die "Fransen" zeker als het om hun taal gaat.
Deze bovenstaande suggestie zie ik als laatste redmiddel als ik op al m'n verzonden emails naar Frankrijk en de Kanaal eilanden geen positieve antwoorden meer krijg maar zover is het nog lang niet.AvB Schreef:
Of gewoon even naar Den Haag rijden en zelf dat ding opmeten in de 625 van de tennisclub aan de Frits Hirschlaan.
Tim,Tim Schreef
Waarschijnlijk doet zich in Juni de gelegenheud voor deze 625 te bezoeken..
Als de French connection op niks uitloopt is dat nog een optie