Even voorstellen....

Overige onderwerpen aangaande het forum
martijn87

Re: Even voorstellen....

Bericht door martijn87 »

Hallo,

Mijn naam is Martijn.
Ben 26 jaar jong en woonachtig in Roosendaal.
Mijn interesse naar fortificatie is sinds een jaar of 3 begonnen in Burgh Haamstede.
Na het vinden van de bunker in de duinen nabij Camping Rozenhof ben ik er nog veel meer interesse in gaan krijgen.
Al een aantal keer terug geweest en de laatste keer was vanmiddag. :D

Had niet verwacht dat er zoveel bunkers in de buurt waren. Aan de Slotweg barst het er van.
Binnenkort weer eens terug met de juiste camera en spullen. :)
1 nadeel, net nog een teek tussen me teen vandaan gehaald (terwijl ik al gedoucht en al heb) :x

Ik zal het forum regelmatig bezoeken om nog veel meer te leren/lezen over de bunkers.
Ben nog een echte beginner. ;)
AvB
Contacteer:

Bericht door AvB »

Welkom Martijn! Altijd goed om op jonge leeftijd door het virus besmet te worden! Maar kijk inderdaad uit voor andere virussen. In de Nederlandse duinen wemelt het van de teken en Schouwen en Voorne zijn koplopers. Ik waag me er niet meer in de zomer.

Bekijk het forum over Schouwen voor veel info en kaartmateriaal. viewforum.php?f=22
Nicht ärgern - Nur wundern!
simongendt

Bericht door simongendt »

Bij deze wil ik mij even voorstellen.
Ik ben Simon en kom uit Huissen (arnhem/nijmegen). Ben erg geinteresseerd in WO 2.
Genoeg te zien hierover in de regio, ik hoop via deze site ook iets meer van de verhalen achter deze items te vinden.

In ieder geval alvast bedankt voor het welkom!
octaheder

Bericht door octaheder »

simongendt schreef:Bij deze wil ik mij even voorstellen.
Ik ben Simon en kom uit Huissen (arnhem/nijmegen). Ben erg geinteresseerd in WO 2.
Genoeg te zien hierover in de regio, ik hoop via deze site ook iets meer van de verhalen achter deze items te vinden.

In ieder geval alvast bedankt voor het welkom!
Van harte welkom 8-)
Remco de Goede
Contacteer:

Bericht door Remco de Goede »

Welkom Simon
ducatim901

Bericht door ducatim901 »

Dag Simon,
Welkom op ons gezellige forum.
Genoeg historie te vinden rond Arnhem!
IJssellinie, operation Market Garden, Grebbelinie en Pantherstellung om maar een paar dingen te noemen.
Ga geregeld even op en neer.
JK
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
bonzaiking

Bericht door bonzaiking »

hallo ik ben Pascal uit Ridderkerk ,mijn kinderen Robin 6 en Rosalie 4 hebben als hobby het bezoeken van bunkers
Sorry Remco misschien had je het al gezien ik let er wel steeds meer op...

Ik probeer het zo goed mogelijk op te letten. Vooral in de omgeving van burg haamstede. We zijn 2 weken geleden ook mee geweest met de bunker excursie in het slotbos haamstede ik zal hiervan nog de foto's plaatsen.

grtzz
Remco de Goede
Contacteer:

Bericht door Remco de Goede »

Hallo Pascal,

Welkom op het forum. Burg Haamstede is een erg mooie locatie om diverse bunkers te bezoeken.
bonzaiking

Bericht door bonzaiking »

Ja ik kijk elke keer op jou site voor de lokaties! Top! Ik heb echt mooie foto's van de bunkers in het slotbos.
Ik zal ze op het forum zetten. Ik ben ook al stiekem (oops) achter het vliegveld geweest.
mrregelbau

Bericht door mrregelbau »

Hallo allen, mijn naam is Walter, en ben in het verleden wel eens op jullie site beland, maar omdat ik geen lid was kon ik sommige topics niet bekijken, en het bunkerdorp van Schier heeft mijn nieuwsgierigheid dusdanig nieuwsgierig geworden dat ik lid ben geworden.
Mijn interesse voor bunkers is denk als zovelen getriggerd door mijn vader, die me als kind liet kennis maken met de Atlantikwall in Normandiè, ook mijn vakanties op Ameland met al z´n bunkers hebben z´n sporen na gelaten.
Ben geen echte kenner op dit gebied, maar heb wel de nodige boeken, waaronder natuurlijk die van Rudi Rolf in de boekenkast, dus als zodanig niet echt zonder kennis..
Drie jaar geleden was de eerste keer dat ik sinds m´n jeugd Normandië weer heb bezocht, gewapend met boek, filmcamera en foto/toestel, in de moordende hitte tussen de toeristen door die ons meewarig aankeken. Maar de bezoekjes waren de moeite waard, en ook de vier indrukwekkende Todt bunkers waren niet te versmaden.
Verder ben ik al een paar jaar bezig met een d/day diorama, hoop het nog voordat ik dement wordt af te hebben. Deze site is voor dit soort dingen ook een prachtig medium. Goed ik wens alle leden veel plezier en kennis op deze site, en
t ís me een eer om om lid te zijn geworden. Vr Groet Walter.
ducatim901

Bericht door ducatim901 »

Dag Walter,
Allereerst welkom op ons forum.
Ik denk dat veel bunkerologen zich herkennen in je verhaal.
Op jonge leeftijd met een klein lampje of op de tast je door een bunker heen worstelen.
En de tijd dat ik voor jan l*l met veel te warme (motor)kleding, camera, zaklamp, huilend
(hooikoorts) op Franse boulevards te vinden zijn om bunkers op de foto te zetten is ook
weer aangekomen.
Groeten en veel plezier Jack.
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
rony

Bericht door rony »

Le boulevard des rêves brisés ?
I'll Come Back.
Gr
rony.
mrregelbau

Jack, bedankt voor je welkomswoorden! Ik dacht we al overdreven met onze spijkerbroeken aan tussen de badgasten. Maar blijkbaar kan het nog erger. Zijn al die bunkerfanaten zulke diehards! Oh en ik was nog vergeten te vermelden dat ik uit Groningen kom. jeweetwel die provincie helemaal bovenin. Nog meer groningers op deze site?
WimVe
Donateur
Donateur
Contacteer:

Bericht door WimVe »

Walter,

Welkom.
Bij mij begon het ook (weer) na een bezoek aan Todt 4 te kriebelen.

Vroeger ook al eens na jeugdige overmoed, tijdens een vakantieuitje, een fotorolletje moeten inleveren bij een bezoek aan Eben-Emael... Ondanks mijn tegenstribbelen dat het hele verhaal en fotos in Toen en Nu stonden....
En mijn vader was not amused kan ik je vertellen.
mrregelbau

Hoi Wim, ook bedankt voor je welkom, maarre waarom moest je je foto's van dat fort inleveren? Wat voor risico's had dat bezoekje kunnen opleveren, ben n.l nog nooit daar geweest. Gevaarlijke locatie?
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”