Baupunkt 58, Heesterhof

De Stützpunktgruppe Oostvoorne.
Jeroen R.
Donateur
Donateur
Berichten: 164
Lid geworden op: 16 apr 2008, 12:45

Re: Baupunkt 58, Heesterhof

Bericht door Jeroen R. »

Hoi Remco,

Met matig bedoel ik dat het boekje toen (1998-1999) naar beste kunnen gemaakt is, maar dat het nu niet meer aan mijn maatstaven voldoet.

Maarten-Stahlbeton,

Op de achterkant van de los bijgevoegde kaart in het boekje is een overzicht van de St.-bunkers op Voorne weergegeven, hier zie je 5807 = 622.

Groet,
Jeroen
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Baupunkt 58, Heesterhof

Bericht door Remco de Goede »

Jeroen,

Toch vind ik het een aardig boekje! Het was tevens mijn eerste bunkerboek, en voor een leek is het een interessant boekje, ik moet wel zeggen dat ik je latere boeken inderdaad wel wat uitgebreider en diepgaander vind! Kan niet wachten op jullie (Peter H en jou) nieuwe boek over Zeeland. Ik las in de krant dat dit nog wel een klein jaartje gaat duren toch?
Jeroen R.
Donateur
Donateur
Berichten: 164
Lid geworden op: 16 apr 2008, 12:45

Re: Baupunkt 58, Heesterhof

Bericht door Jeroen R. »

Hoi Remco,
Fijn te horen!
T.a.v. het boekske over Schouwen: wordt volop aan gewerkt, begin volgend jaar uitkomen is ons streven. We behandelen ook Stutzpunktgruppe Zijpe en de 9 maanden durende periode dat Schouwen-Duiveland in de frontlinie lag en er nogal wat acties over en weer plaatsvonden. Bijvoorbeeld de inzet van batterij Westenschouwen tegen bevrijd Walcheren, het opheffen van het Landfront ingevolge de innundaties, commando-acties, etc.
Groet, Jeroen
Adrie
Berichten: 74
Lid geworden op: 11 mar 2008, 11:15
Locatie: Oostvoorne
Contacteer:

Re: Baupunkt 58, Heesterhof

Bericht door Adrie »

Maarten,

De 622 is een gewone ST 622 wat wij denken is dat hier de officieren in hebben gezeten die overdag in de FA bunker zatten die voor de 622 stond (staat)
Dat luiffel heb is niet kunnen vinden, wat bedoel je ?
ziet er gewoon uit voor mij.

als je nog meer wilt weten hoor ik het wel.



http://www.bunkerboysoostvoorne.nl" target="_blank
Plaats reactie

Terug naar “Stp.Gr. Oostvoorne”