Atlantikwall Platform website i.o.

Overige onderwerpen aangaande het forum
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Atlantikwall Platform website i.o.

Bericht door AvB »

We zijn 4 jaar verder en ook deze site ligt weer stil. Hoe gaat zo iets? Het geld is op, en iedereen stopt er maar mee?
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gebruikersavatar
ducatim901
Berichten: 4027
Lid geworden op: 19 feb 2008, 20:52

Re: Atlantikwall Platform website i.o.

Bericht door ducatim901 »

Dat is wel zoals dat soort initiatieven gaan.
Er word wel degelijk tijd en geld in gestoken en er komt wel degelijk kennis uit maar als het geld op is dan houdt het op.
Veel projecten worden opgestart met een goede gedachte, maar dit werkt vaak maar voor een beperkte tijd, daarom heten het ook projecten.
Als er dingen uit interesse gedaan worden dan is de kans dat iets langer blijft lopen veel meer aanwezig, echter kan ook daar een einde aan komen door diverse oorzaken, ruzie, (te) weinig tijd, ander werk, geld, gezinnetje.....
Als er meer geinteresseerden zijn kun je "iets" langer handelen, door dingen samen te doen of een wie doet wat/iedereen doet iets op te zetten.
Ondanks dat ik al vanaf het begin bij het forum ben houdt mijn intelligentie en knowhow het tegen om meer te doen wat betreft het beheer, ik hoop altijd dat mijn kennis genoeg is om mensen te kunnen informeren en te enthousiasmeren.
JK
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3125
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Atlantikwall Platform website i.o.

Bericht door tim »

Precies,
Afgelopen jaren zijn er steeds meer "professionals" uit de lucht komen vallen om zich (vaak betaald) over het atlantikwall erfgoed te bekommeren..
Daarbij word gretig gebruikgemaakt van hobbyisten waar de echte kennis aanwezig is, zo waarschijnlijk ook bij dat atlantikwallplatform.
Een hoop mensen hebben vooral al voorspeld hoe dat zou aflopen.

Nou hoor je mij niet beweren dat het allemaal weggegooid geld is, het meest succesvolle project dat mij te binnenschiet is het. (nog lopende) erfgoedlijnen project van de provincie Zuid Holland. Ook daar zitten "betaalde professionals" aan de tafel, maar gelukkig ook vertegenwoordigers van bijna alle serieuze musea en belanghebbende partijen uit de provincie!
Er word een film gemaakt en lesmateriaal voor scholen, en er word daadwerkelijk geld gestoken in restauratie en exploitatie.

De Atlantikwall is hip! :idea:
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Gebruikersavatar
Ruud
Berichten: 2177
Lid geworden op: 18 feb 2008, 11:36
Locatie: Festung IJmuiden
Contacteer:

Re: Atlantikwall Platform website i.o.

Bericht door Ruud »

Ik laat me niet snel verlokken om frustratie te delen ..... De reden dat ik niet meegewekrt heb, is dat men geen antwoord kon geven op de vraag, hoe het beheer van de site (beheer) voor de toekomst geborgd zou worden ... Maw als de poen op zou zijn, hoe dan verder :x
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3125
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Atlantikwall Platform website i.o.

Bericht door tim »

Ha Ruud,
Hopelijk lezen de beleidmakers ook dit forum, en trekken ze lering uit deze conclusie :geek:
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Atlantikwall Platform website i.o.

Bericht door Remco de Goede »

Kunnen we als forum nog wrl even erbij doen ;)
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”