Even voorstellen....

Overige onderwerpen aangaande het forum
Goof

Even voorstellen...

Bericht door Goof »

Hallo medebunkeraars,

Ik vond het wel netjes me even voor te stellen. Echte naam Hans, woont in 's-Gravenzande vlakbij de beruchte punt in de tankgracht Oranjepark, sinds een jaar of 10 geïnteresseerd in WO2-bunkers, sinds vorig jaar actief donateur van het Atlantikwallmuseum in HvH. Peter wees me op dit forum, geweldig interessant!
jasper j
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 mar 2009, 20:39
Locatie: Fijnaart

voorstellen

Bericht door jasper j »

Hallo wilden me evenvoorstellen ik ben jasper 25 jaar woon in fijnaart.
Ik ben een wo2 freak en daar vallen bunkers ook onder.
Ik hoop een hoop te leren te lezen en te posten.

mvg
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1787
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: voorstellen

Bericht door PdK »

Ha Jasper,

Bij deze van harte welkom en leuk dat jij je even voorstelt.
We zijn hier tot vandaag blijkbaar nog wat schuw in het voor de klas staan, of veel zitten al te lang samen... In ieder geval lijkt me dit een goede aanzet voor een interessant onderwerp. Dus naar wens mag dit verse onderwerp voor de nodige cv's, spreekbeurten of "ik ben: (, ... jaar en doe ... na)" gebruikt worden.

Groeten, Peter
Gebruikersavatar
Danny
Berichten: 1413
Lid geworden op: 11 feb 2008, 11:33
Locatie: Stützpunkt Grüppe Katwijk
Contacteer:

Re: voorstellen

Bericht door Danny »

Hey Jasper, van harte welkom. Join the club, het cafe zit ook in dit topic verstopt, 't rondje is voor jou ;) hahaha ;)
Katwijk in Oorlog - Wer zuerst schiesst, hat mehr vom Leben.
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: voorstellen

Bericht door AvB »

Hallo en welkom. Leuk stukje Atlantikwall bij jou in de buurt! :)
Nicht ärgern - Nur wundern!
Mythos

Nieuw op het forum

Bericht door Mythos »

Hallo,

Bij deze wil ik me eventje voorstellen.

Mijn echte naam is Günther Debiscop en ben sinds kinds al een beetje geînteresseerd in het militaire (meer omdat m'n vader beroepsmilitair is geweest).

Naast mijn gewone gezonde interesse in militaire geschiedenis heb ik dan ook uiteraard oog voor de talrijke reliekiën die her en der zijn overgebleven.

Ik ken me nog niet zo goed uit betreffende bunkers, doch dit zal wellicht beter worden. Ik ben tevens lid van een groepering die bunkers legaal gebruikt voor bepaalde activiteiten, en dus komt wat kennis zeker van pas.

Ik woon in de buurt van Mechelen, en heb dus al een paar bunkers bezocht.

Binnenkort ga ik naar de bunker te Laon (Frankrijk, gebouwd in 1800 dacht ik) en zal jullie hiervan wel op de hoogte brengen.
Gebruikersavatar
wattman
Donateur
Donateur
Berichten: 1095
Lid geworden op: 25 feb 2008, 21:06
Locatie: Dutch Metro-land

Re: Nieuw op het forum

Bericht door wattman »

Welkom!

Ik zie tot mijn vreugde dat het forum steeds meer Vlaamse leden gaat kennen. Wellicht wordt het tijd om de forumindeling wat aan te passen en meer Belgische categorieen in te voeren. ;)
Mijn eigen wortels in Vlaanderen liggen trouwens heel ver (17e eeuw, uit Ronse), maar de regio Antwerpen en de Kust hebben altijd mijn warme belangstelling, zowel op het gebied van militaire werken als spoor- en tramwegen (vandaar mijn alias hier op het forum :) , wat minder met Suske en Wiske te maken heeft, maar meer met de Antwerpse tram).

groet,
Hendrik
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1787
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: Nieuw op het forum

Bericht door PdK »

Idem dito met de Welkom,

En Hendrik, helemaal geen slecht voorstel. De Belgische bijdragen zijn er steeds meer en ook nog eens leerzaam voor ons als buren.
Doorgang zou het kunnen hebben bij voldoende interesse vanuit de Belgische leden, maar ook zou er een moderator moeten worden aangesteld. Misschien dat we hier straks even over kunnen polsen in een apart onderwerp.

Peter
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3124
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Nieuw op het forum

Bericht door tim »

hoi hendrik, misschien offtopic maar wattman was wel een van de betere ''suske en wiske's!'' :D
gr, tim
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuw op het forum

Bericht door AvB »

Welkom Günther!
Nicht ärgern - Nur wundern!
Stp. Nord
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 aug 2009, 21:44
Locatie: Oost Groningen

Even voorstellen....

Bericht door Stp. Nord »

Kwam dit forum toevallig tegen toen ik op zoek was naar wat info over de atlantikwall in Noorwegen. Na een de info over Noorwegen eens wat andere topics bekeken en dacht dit is best een interessante site. Genoeg geleuter over hoe ik hier terecht ben gekomen.

Ik ben 40 jaar, woon in Oost-Groningen. Opgegroeid in de Gelderse Vallei, waar ik als kind in de kazematten van de Grebbelinie speelde. Betonnen verdedigingswerken hebben sinds die tijd een grote aantrekkingskracht op mij gehad. Niet dat ik er regelmatig op uittrek om nieuw locaties te bekijken. Meer dat ik een verdedigingswerk van dichtbij moet bekijken als ik er één zie of als ik gehoord heb dat er één dicht in de buurt is.

Zal het forum regelmatig gaan volgen, het één en ander aan topics posten naar aanleiding van mijn vakantie in Noorwegen en ik denk dat ik begin met een Tobruk die na dik 50 jaar weer boven de grond is gekomen in het Groningerland.
Een foto zegt vaak meer dan duizend woorden
Gebruikersavatar
ErwinZ
Berichten: 1822
Lid geworden op: 23 apr 2008, 15:31
Locatie: AN8637
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door ErwinZ »

Moi welkom op het forum.
Blader ook even dit gedeelte door, komen veel bunkers uit Oost=Groningen voorbij. viewforum.php?f=5" target="_blank
Gebruikersavatar
Janus X
Berichten: 714
Lid geworden op: 15 nov 2009, 02:28
Locatie: Koudekerke (zld)

!!!Nieuw!!!

Bericht door Janus X »

Heej Bunker vrienden, Eindelijk een leuk forum en ik kon het niet laten om mij zelf even aan te melden. :mrgreen:
Ik hou het eventjes kort voor nu want het is nu precies 3 uur 11 sochtends en ik kom terug van de Feste Prinzregent Luitpold.
Was een hele leuke dag we waren met een redelijk club, en ik werd er door Jack nog even op geattendeerd dat ik me moest aanmdelden !
Dus bij deze, conssidered as done.

Ik ben bijna 25 jaar oud en al vanaf mijn 8e bezig met bunkers, maarja wat wil je anders als je naast Hans Sakkers komt te wonen, en zoals bij de mexicaanse giep is deze stoffige grijze griep ook erg aanstekelijk en in de loop der tijd hebben we ook al aardig wat gezien, 1e wereldoorlog, 2e wereldoorlog, koude oorlog en nog van ver daar voor en daar tussen in, eigenlijk van alles van de vestingbouw intresseert me en als je het totale plaatje ziet dan worden sommige ontwikkelingen ook duidelijk, en je ziet ook de overeenkomsten in verschillende landen.
Maar ik zal wel vaker van me laten horen hierzo, voor nu hou ik het voor gezien.


Groetjes, Ramon :lol:
Wahnsinnige Fahrt Voraus !
Gebruikersavatar
wattman
Donateur
Donateur
Berichten: 1095
Lid geworden op: 25 feb 2008, 21:06
Locatie: Dutch Metro-land

Re: !!!Nieuw!!!

Bericht door wattman »

Welkom!!

Hendrik :)
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1787
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: !!!Nieuw!!!

Bericht door PdK »

Ha Ramon,

Leuk hoe je jezelf voorstelt. Daar kunnen ongetwijfeld meer mensen zich hier in vinden.
Welkom ook!

Peter
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”