Elke avond ff bidden richting Europoort

Greetz, Ramon
Op 17-05-11 23:28, schreef Peter de Krom:Kwd Schreef
ik vond hem al verrekte dichtbij staan, volgens mij is dat meer dan 50 meter verschil, dus je zal je luchtfoto iets naar links moeten verschuiven.
PeterPdk schreef
Ik heb hem nog een keer gecheckt maar de locatie klopt wel.
PeterPeter schreef
De luchtfoto liegt er gewoon niet om,Ik vrees dat de ansichtkaart eigenlijk gewoon gezichtsbedrog oplevert.
Hai WimWimve schreef
is dat terrein gewoon helemaal overnieuw op de schop gegaan of alleen die delen waar een andere infrastructuur kwam ? Of te wel: daar waar toen en nu land was is dat hetzelfde land ? En zou je (wishfull) nog restanten kunnen vinden ?
Hey Klaas,KWD schreef: Het zal waarschijnlijk aan de hoek van de camerastand hebben gelegen,
er is natuurlijk ook het een en ander verandert in de loop der jaren.
Het calandkanaal gegraven en de verbreding van de Nieuwe Waterweg,
heb nog een luchtfoto gevonden die richting zee is genomen en
voormalig Eiland De Beer laat zien zal hem wel is hier plaatsen.
Probeer van de week is een foto te nemen vanaf de plek waar de fotograaf
toen stond misschien verklaart dat een hoop.
Gr KW
Perfecte plaatjes peterPeter schreef
In plaats van praatjes, maar weer even wat plaatjes.
Grappig dat je juist nu die vraag stelt: ik ben bezig met de Leistand van hel Polen. En zat net ook weer de fotos van jan door te kijken.KWD schreef:Hallo allemaal
Misschien is dit wel een hele domme vraag.
Maar wie kan mij vertellen hoe groot de funderingsplaat onder de S448 Leistand is geweest
of zat deze allen onder de toren en was het voetstuk {Bunker} er rond omheen gebouwd onafhankelijk van elkaar ?
Als ik de foto's van de sloop bekijk staat als laatste alleen de toren er nog en is de Bunker al verdwenen.
Gr Klaas-Willem
(foto's j.lugtmeijer}