Hardstikke gaaf dat sams hem heeft gewonnen! Nu heb ik tegenwoordig niet al te veel tijd meer voor de stichting en bunkerzaken maar ga mijn best doen om bij de uitreiking te zijn
Stemmen op jezelf, tja daar verschillen de meningen blijkbaar nog altijd over. Ik twijfelde ook even om het te doen. Vond dat m'n museum collega's hem na alle jaren hard werk echt wel verdienen, maar tegelijkertijd leek het me niet zo netjes, dus uiteindelijk heb ook ik een welverdiende stem aan Dikkie gegeven. Drie stemmetjes verschil... mag geen naam hebben. En laten we niet vergeten dat iedereen in het lijstje wel iets bijdraagt aan het onderzoeken en beleefbaar maken van de geschiedenis. Van mijn kant alleen maar respect.
Voor zover ik weet zijn ik, Tim, Cray en Alexander de enige leden van sams op het forum? Dan blijven er nog maar 2 potentiele zelf-stemmen over en zijn de andere 9 ons gegund. Waar gaat het over, het moet inderdaad een leukigheidje zijn en vooral weer een gezellige forum meeting worden. Geen reden om je druk te maken.
Om mijn favoriete quote maar weer eens te gebruiken: altijd blijven lachen