Pz. Stp. Berck Nord

Het gebied vanaf het eiland Walcheren in Nederland tot aan de rivier de Seine in Frankrijk
Gebruikersavatar
bunkerpictures
Berichten: 287
Lid geworden op: 14 feb 2008, 14:41
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Pz. Stp. Berck Nord

Bericht door bunkerpictures »

Ik moet toch echt even ingrijpen, IK ben GEEN gebruiker van deze of andere HOP's !!!
Helaas heb ik wel moeten zien of enige afstand dat er actief gehopt werd om het zo maar te zeggen, erg storend en zichtbaar boven op het duin. Ieder zijn keuze maar doe het dan wat bedekt tussen de duinen zou ik zeggen, maar mijn frans is dermate beperkt dat ik dit onderwerp maar helemaal niet met deze mensen aan ga....!

De bunkers zijn trouwens veel interessanter om naar te kijken en te bezoeken. Voor diegene die dat willen op onze website staat een uitgebriede serie te zien.


Gr Raphael
Gebruikersavatar
Sebastiaan
Berichten: 174
Lid geworden op: 27 feb 2008, 21:59
Locatie: Nabij het Festung HQ IJmuiden
Contacteer:

Re: Pz. Stp. Berck Nord

Bericht door Sebastiaan »

Joop Schreuder schreef:OpenOffice.org kan .docx en .docm bestanden niet openen. De komende versie (3.0) zal deze bestanden wel ondersteunen maar die kan nog maanden op zich laten wachten. Om .docx en .docm toch te gebruiken kun je ze omzetten naar .doc met een online converter zoals Zamzar.

De bestanden zijn ook om te zetten naar .doc met het compatibiliteitspakket van Microsoft. Na het installeren van dit pakket klik je met de rechtermuisknop op het bestand. Kies "Opslaan als" en sla het op als een Office 97/2003 document. Nu is het te openen in OpenOffice.org.

Terug naar het oorspronkelijke onderwerp.....

Joop
Nog ff offtopic :? :
De ontwikkelaars van Openoffice.org hebben de tweede release candidate van versie 3.0 uitgebracht. Dit opensource-officepakket voorziet in een tekstverwerker, spreadsheet-, presentatie-, teken- en databaseprogramma. Nieuw in versie 3.0 is onder andere het startcenter en dat de Mac OS X-versie geen X11 meer nodig heeft, maar zich als elke andere Aqua-applicatie gedraagt. Verder kan het pakket nu overweg met versie 1.2 van het Open Document Format en documenten die gemaakt zijn met Microsoft Office 2007
Patrick

Re: Pz. Stp. Berck Nord

Bericht door Patrick »

@Raphael: gewoon in een oud duits uniform rond gaan lopen en een paar keer Allo, Allo, ici lt. Grüber roepen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bunkertju
Berichten: 878
Lid geworden op: 12 feb 2008, 15:56
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Pz. Stp. Berck Nord

Bericht door Bunkertju »

Raphael ...

Ik heb ook niet gezegt dat je een gebruiker bent.
Maar alleen de waarschuwing doorgegeven. :oops:

Greets

Jan
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3126
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Pz. Stp. Berck Nord

Bericht door tim »

jeetje raph, dat had ik nou niet van je verwacht :D (geintje)

ik heb het hier in den haag ook al een paar keer meegemaakt, zo ook tijdens de rondleiding die we aan wethouder norder gaven, toen lag er een wat ouder(hetero) stelletje op batterie nord de oudste daad te bedrijven, toen ze we ze op een meter of 4 met de groep (inc. pers) naderde besloten ze gewoon lekker door te gaan! (na wel goedemorgen gezegd te hebben)

nu weet ik eindelijk hoe zo'n vrouwelijk ding er uitziet haha :P
de wethouder kon er gelukkig wel om lachen.

maarja back to buisness
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Gebruikersavatar
ducatim901
Berichten: 4030
Lid geworden op: 19 feb 2008, 20:52

Re: Pz. Stp. Berck Nord

Bericht door ducatim901 »

Tsja je maakt wel eens wat mee.
Ik ging een paar jaar geleden naar het landfront van Vlissingen kijken en ik liep om de toen al afgesloten 630 (de tweede vanaf het kanaal door Walcheren) en daar werd een jongen door een meisje van de druk van zijn stengel afgeholpen......was wel leuk hoe ze reageerden, oh ehh sorry hoor.......;-)
JK.
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
Gebruikersavatar
bunkerpictures
Berichten: 287
Lid geworden op: 14 feb 2008, 14:41
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Pz. Stp. Berck Nord

Bericht door bunkerpictures »

Hi Jan,

Geen probleem Jan, ik weet hoe je het bedoelde..... ;)

Volgende week zit ik toruwens een paar dagen in de buurt van Le Treport en ga daar een stuk richting Dieppe bekijken. Lekker hoog op de klippen en geen last van .... op duin toppen, hoop ik :lol:

Gr Raphael
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Pz. Stp. Berck Nord

Bericht door Remco de Goede »

Zo ben weer terug uit het zonnige Frankrijk,

Je waarschuwing was geen woord teveel Raphael, het is geen aanrader om in je eentje deze locatie te bezoeken en dan vooraal om de duinen in te gaan. Hier even een overzicht, het is dat ik geen grotere hoek van mn lens had anders had je 5 heren gezien ipv 3.

Mooie locatie met bunkers maar niet prettig om te bezoeken door deze figuren, en dan nog maar niet te spreken over de zakdoekjes die overal liggen, en die liggen er volgens mij niet omdat iemand erg verkouden was :shock:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4103
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Pz. Stp. Berck Nord

Bericht door AvB »

Ach aansteller, ze bespringen je echt niet hoor.
Heb je de 611, 624 en 630s in het duin gevonden?
Nicht ärgern - Nur wundern!
jan lugtmeijer †

Re: Pz. Stp. Berck Nord

Bericht door jan lugtmeijer † »

AvB schreef:Ach aansteller, ze bespringen je echt niet hoor.
:mrgreen:
Gebruikersavatar
ducatim901
Berichten: 4030
Lid geworden op: 19 feb 2008, 20:52

Re: Pz. Stp. Berck Nord

Bericht door ducatim901 »

Zeggeh Tuur,
Waar moet die 624 wel niet staan dan......
Ik ben er nu twee keer geweest maar een 624 heb ik niet gezien.
JK.
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4103
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Pz. Stp. Berck Nord

Bericht door AvB »

Ik had er nog nooit van gehoord maar Chazette kwam er opeens mee
in z'n nieuwe boek. Zie het kaartje!
Nicht ärgern - Nur wundern!
Panzerwerk
Berichten: 233
Lid geworden op: 21 feb 2008, 19:13

Re: Pz. Stp. Berck Nord

Bericht door Panzerwerk »

Heren,

ben er heel lang geleden ooit eens geweest en herinner my die 624 als een 630 met
uitgesneden plaat en zeer lange scherfmuur. Kan het echter mis hebben, maar Chazette
vertrouw ik voor geen cent. Het nieuwe boek wemelt weer van de vouten (no typo).
De meeste verbeteringen bv tbv pantserdelen zijn die zaken die hij van buitenlanders
heeft aangeleverd gekregen (of van sites gepikt).

Peter
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Pz. Stp. Berck Nord

Bericht door Remco de Goede »

Panzerwerk schreef:Heren,

ben er heel lang geleden ooit eens geweest en herinner my die 624 als een 630 met
uitgesneden plaat en zeer lange scherfmuur. Kan het echter mis hebben, maar Chazette
vertrouw ik voor geen cent. Het nieuwe boek wemelt weer van de vouten (no typo).
De meeste verbeteringen bv tbv pantserdelen zijn die zaken die hij van buitenlanders
heeft aangeleverd gekregen (of van sites gepikt).

Peter
Tim,

Klopt, dat is een 630 met 'uitgezaagde" pantserplaat. Ik ben hier niet binnnengeweest omdat er net een "rukker" naar binnen ging toen ik aankwam, volgens mij zat hij op me te wachten binnen :o volgens mij had hij andere ideeen met mn maglite :lol:
Plaats reactie

Terug naar “AOK 15”