MKB Friedrich August

Het gebied vanaf het eiland Walcheren in Nederland tot aan de rivier de Seine in Frankrijk
Plaats reactie
Werner Brouwers

MKB Friedrich August

Bericht door Werner Brouwers »

Hallo

Ik wil binnenkort een bezoekje brengen aan de batterij MKB Friedrich August. Kan iemand mij zeggen waar ik om toestemming moet vragen (straat, nummer). Heeft iemand ook een naam of telefoonnummer van de eigenaar, dan kan ik mijn bezoek aankondigen? Is de eigenaar trouwens geneigd toestemming te geven?

Werner
BunkersHamme
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 apr 2008, 18:00

Re: MKB Friedrich August

Bericht door BunkersHamme »

Hoi Werner,
gewoon bij de boer voor de bunker, even aanbellen en vragen of je er op mag.
Vroeger was het geen probleem als je het vroeg,
let wel op ze spreken enkel frans.

mvg
Benny
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: MKB Friedrich August

Bericht door Remco de Goede »

Je kan (alleen op doordeweekse dag) ook met je auto het 2e bedrijven terrein op gaan en daar kan je dan door de bosjes het weiland in, dan links langs het hek van het eerste bedrijf lopen en je bent zo bij de bunker. De boerderij is volgens mij niet meer bewoond waar Benny over sprak. Bij mijn laatste bezoek een half jaartje terug had ik het idee dat de boerderij helemaal leeg was.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Tom Oliviers

Re: MKB Friedrich August

Bericht door Tom Oliviers »

Jammer, die mensen op die boerderij waren anders zéér vriendelijk toen ik er jaren geleden kwam vragen of ik erop mocht... Toen sprak ik ook nog geen woord Frans (wat nu gelukkig verbeterd is ;-) )
Weikich

Re: MKB Friedrich August

Bericht door Weikich »

Afgelopen winter een mauser-tje gevonden op deze batterie !! :D In de buurt van een open bedding voor 5cm KwK: Deze lag gewoon bovenop een omgefreesd veld. Vandaar ook de knik in de loop denk ik, een slag van de tractor gehad. Moest weer lukken, we stampen tegen een stalen stok en het bleek een mauser te zijn! lol
001.JPG
002.JPG
003.JPG
004.JPG
Gr. Weikich
Gebruikersavatar
rony
Berichten: 1783
Lid geworden op: 13 nov 2010, 16:46
Locatie: Brecht / België

Re: MKB Friedrich August

Bericht door rony »

Is hier onlangs nog iemand geweest? Zou je er nog in kunnen?
I'll Come Back.
Gr
rony.
Plaats reactie

Terug naar “AOK 15”