Sylt

Discussies over de Atlantikwall in Duitsland. Andere fortificaties zie: Buitenlandse fortificaties, Duitsland
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Sylt

Bericht door Remco de Goede »

Op het schiereiland Sylt in Duitsland (Plaatsje westerland) schijnen nog een 632 en een FL331 te liggen.
bron: (http://www.atlantikwall.mynetcologne.de ... and/D.html" target="_blank) iemand enig idee of deze te bezoeken zijn (niet onder het zand) en of de 632 nog in bezit is van zijn koepel? Als ik volgende week toch in Denemarken ben rij ik er misschien wel even langs (ligt min of meer op de route) als er wat te zien is.
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Sylt

Bericht door AvB »

Remco de Goede schreef:Op het schiereiland Sylt in Duitsland (Plaatsje westerland) schijnen nog een 632 en een FL331 te liggen.
bron: (http://www.atlantikwall.mynetcologne.de ... and/D.html" target="_blank" target="_blank) iemand enig idee of deze te bezoeken zijn (niet onder het zand) en of de 632 nog in bezit is van zijn koepel? Als ik volgende week toch in Denemarken ben rij ik er misschien wel even langs (ligt min of meer op de route) als er wat te zien is.
Weet niet wat er van over is maar de koepel zit er (in de 632) niet meer op.
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Sylt

Bericht door Remco de Goede »

Ok,

Ik begreep van Jan F. dat er waarschijnlijk niet veel te vinden meer is. Waarschijnlijk ga ik dan maar niet langs (is toch wel een ommetje van 2 uur) mocht ik echter tijd zat hebben rij ik misschien nog even langs.
pauldijkstra

Re: Sylt

Bericht door pauldijkstra »

Nou Remco,

Volgens mij liggen ze er nog 'gewoon'. Kijk maar naar deze luftphoto ;-)

Gr,

Paul
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Sylt

Bericht door Remco de Goede »

Ze liggen er idd, maar ben vooral benieuwd of ze open zijn, beetje loos om alleen voor een fototje van het dakrandje er heen te rijden ;) Heb ik van de week al bij de 622 in Schoorl gedaan :?
pauldijkstra

Re: Sylt

Bericht door pauldijkstra »

Remco de Goede schreef:Ze liggen er idd, maar ben vooral benieuwd of ze open zijn, beetje loos om alleen voor een fototje van het dakrandje er heen te rijden ;) Heb ik van de week al bij de 622 in Schoorl gedaan :?
Haha ;-) Nou veel plezier bij de bunkers in Dänemark.

Gr,

Paul
Plaats reactie

Terug naar “Atlantikwall in Duitsland”