Even voorstellen....

Overige onderwerpen aangaande het forum
fortaandenvechten

Re: Even voorstellen....

Bericht door fortaandenvechten »

hoi.

ik ben robin. woon in arnhem woon dicht bij meinerswijk en kan in een half uur bij fort westervoort zijn. naast bunkers heeft de pijp ook mijn interesse.
Johnbeyer

Re: Even voorstellen....

Bericht door Johnbeyer »

Hallo beste Vinders

Mijn naam is John, ik ben 20 jaar oud en wonend in omgeving Overijssel.

Ik ben een mediafreak, bijna met elk medium op visueel gebied ervaring (3dsmax,after effects,film & Photography)
Fotografeer en film graag, verder studeer ik 3D animation en ben beginnend regisseur. Verder ben ik dol op talen!

Mijn interesse ligt ook zeer zeker bij WW2 en het materiaal. Ik heb al een redelijke verzameling (Russisch,Duits,Nederlands) maar wil graag uitbreiden. Momenteel bezig met een short movie die zich zal afspelen in de 2e wereldoorlog.

Ook ik ben gek op Duitse bunkers. Voornamelijk om de vorm, en het verhaal. Wat zou er allemaal in zo'n ding gebeurt zijn. Ik hoop nog heel wat bunkers te zien :)

Ik heb al veel tijd in het onderzoeken en kijken van alles wat WW2 heet bestudeerd dus ik heb ook wel redelijk wat kennis van het spul.

Mvg,

John.

Voor mijn portfolio, of films die ik maak, check even:

http://www.behance.net/johnbeyer
http://www.youtube.com/johnbeyer
Gebruikersavatar
Bas de Mos
Berichten: 1073
Lid geworden op: 24 feb 2008, 22:22
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door Bas de Mos »

Hey John, mooi werk! En welkom hier.

Trouwens, gezien je interesse in bunkers nodig ik je van harten uit om eens langs te komen bij Atlantikwall Museum Scheveningen. We zijn hard bezig een commandobunker type 608 aan het restaureren en inrichten! Zie: http://www.atlantikwallmuseum.nl/
Gebruikersavatar
Danny
Berichten: 1413
Lid geworden op: 11 feb 2008, 11:33
Locatie: Stützpunkt Grüppe Katwijk
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door Danny »

Hallo John! Welkom op het forum. Ik heb met plezier naar je foto's en 3D art zitten kijken. Echt heel goed gedaan. Ik hoop dat we er meer van zullen gaan zien.
Katwijk in Oorlog - Wer zuerst schiesst, hat mehr vom Leben.
Anko68

Re: Even voorstellen....

Bericht door Anko68 »

Hallo allemaal,

Ook ik zal me even voorstellen. Anko Zwerver is mijn naam. Mijn hobbies zijn astronomie, fotografie, Hammond orgels, vliegen (vooral oldtimers) en de Maginot.
Wat de Maginot betreft hoop ik hier veel te vinden. Ik heb veel werken gezien. Ik ben verbonden aan de vereniging die Galgenberg in stand houdt en ik ben er ook gids. (http://www.forticat.com/).

Hartelijke groeten,
Anko.
Stafford

Re: Even voorstellen....

Bericht door Stafford »

Ik zit alweer een tijdje op het forum maar zag dat ik me nog niet had voorgesteld... :oops:

Ik ben Robbert 34 jaar woonachtig te den helder, getrouwd 1 zoontje van 2 en 1 op komst, heb hiervoor in hellevoetsluis gewoond ( mijn hele jeugd tot mijn 22e 21 jaar dus) heb 4 jaar bij de koninklijke marine gezeten en momenteel werkzaam bij een sloop en asbestsaneerings bedrijf in den helder

Ben geintreseerd geraakt in bunkers en WO2 door mijn oma maar ook door al die bunkers die hellevoetsluis rijk is bv in de vesting, bomvrijhospitaal enz enz heb er toen eigenlijk op het rondhangen in en om de bunkers niks mee gedaan maar nu ik in den helder woon en mijn vrouwtje ook een groot fan van WO2 is is het weer gaan broeien en ben ik eigenlijk een beetje me eigen erin aan het verdiepen dus bij deze.

Als er meer vragen zijn hoor ik ze graag !!
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door AvB »

Welkom heren, leuk om te lezen wie de nieuwe leden zijn! :)
Nicht ärgern - Nur wundern!
robtas
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 mar 2012, 07:23

Re: Even voorstellen....

Bericht door robtas »

Hallo allemaal, Ik ben Rob Tas.

Ik woon in Gellicum, vlak bij fort Asperen en fort a/d Nieuwe Steeg.
Vandaag me eindelijk aangemeld hier op het forum, maar ik hou het al lange tijd in de gaten.
Ben van kinds af aan al bezig met bunkers, forten, en militaire historie in het algemeen.
De Nederlandse militaire historie boeit me natuurlijk het meeste.

Ik beoefen ook de schaalmodellen hobby, en heb ondertussen mijn eigen merk, Tasmodels.
Tevens heb ik met wat vrienden een boek gemaakt, Holland Paraat deel 1 (ja er komen er nog meer)

Blijft fascinerend om er steeds dieper in de duiken.

Ik hoop hier zo nu en dan een nuttige bijdrage te kunnen leveren, en vice versa.

Groeten, Rob Tas
Mijn familie wil me opgeven voor "help mijn man heeft een hobby", snap niet waarom!!
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: Even voorstellen....

Bericht door PdK »

Ha Rob,

Welkom en dank voor de spontane introductie!

Peter
Gebruikersavatar
Barst
Berichten: 627
Lid geworden op: 29 mar 2008, 09:10

Re: Even voorstellen....

Bericht door Barst »

Welkom Rob,

je schaalmodellen van de P en de G staan al in mijn boekenkast, binnenkort komt daar "Holland Paraat" bij, ik ben benieuwd!

http://www.tasmodelshop.nl/nl/


Groet,

Bart.
Gebruikersavatar
jawolliebollie
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 jul 2012, 12:21

Re: Even voorstellen....

Bericht door jawolliebollie »

Hoi! Ook ik zal me even voorstellen; ik ben Fred en kom uit Spijkenisse. Mijn interesse in bunkers is ontstaan doordat mijn oma in Hellevoetsluis woonde en ik daar vaak in en om de bunkers rondhing. Ik heb al gelezen dat ik daarmee niet de enige in ben hier op het forum...
Ik vind het leuk om er een dag op uit te trekken om bunkers te fotograferen, ook heb ik dit jaar voor de tweede keer voor gids mogen spelen bij Voorne In Stelling wat ook erg leuk om te doen was.
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door AvB »

Welkom Fred! Leuk dat je je voorstelt en veel plezier op het forum! :)
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door Remco de Goede »

Ha Fred,

goed je ook hier te zien!

Groetjes

Remco
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: Even voorstellen....

Bericht door PdK »

Welkom Fred!
Je bent lang niet de enige uit die streek.
Gebruikersavatar
Bunkertju
Berichten: 878
Lid geworden op: 12 feb 2008, 15:56
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door Bunkertju »

jawolliebollie schreef:Hoi! Ook ik zal me even voorstellen; ik ben Fred en kom uit Spijkenisse. Mijn interesse in bunkers is ontstaan doordat mijn oma in Hellevoetsluis woonde en ik daar vaak in en om de bunkers rondhing. Ik heb al gelezen dat ik daarmee niet de enige in ben hier op het forum...
Ik vind het leuk om er een dag op uit te trekken om bunkers te fotograferen, ook heb ik dit jaar voor de tweede keer voor gids mogen spelen bij Voorne In Stelling wat ook erg leuk om te doen was.

Is het nu toch gelukt om je aan te melden .... Welkom op het FF :D

Grtzz

Jan
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”