Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Discussies over de tweede wereldoorlog.
BunkerOwner

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door BunkerOwner »

De eerste aflevering was een ware aanfluiting (waar de eerste twee seizoenen nog wel 'te behappen' waren. Naar mijn idee had men meer in moeten gaan op de bevindingen die leken te kloppen. Zoals de feiten rondom Bormann.

Die zogenaamde ontdekking van de bunkers onder Berchtesgaden, het belang van die regio, weet iedere geïnteresseerde. Feit dat er veel hooggeplaatste NAZI's liepen en de familie van Hitler zal ook niemand vreemd vinden. Kun je nog zo leuk onderzoek doen vanuit je kantoor in de VS, maar als je het belang en de rol van die locatie zo gaat neerzetten (terwijl iedereen die zich er een beetje in heeft verdiept het kent), dan ontbreekt het gewoon alleen al aan 'basiskennis'.

Mij te veel sensatie en te weinig bewezen feiten.
Slecht inlichtingenwerk voor een voormalig CIA man.
Raimond
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 dec 2017, 14:05
Locatie: Middelburg

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door Raimond »

Hallo mensen , ja duidelijk dat ieder zo zijn eigen iD heeft over deze serie/documentaires !!

Het feit blijft dat men wel degelijk veel bewijs bij elkaar brengt !! er worden vele zaken gekoppeld tot een concreet verhaal!
wel of niet bekent FBI/CIA documenten laten veel details zien!!!

Natuurlijk lijkt alles een commercieel fabeltje!! voor de geen die alles al weten (of dat denken) maar in de moderne tijd kan men met Computers/software vele malen meer dan jaren geleden plus dat ieder jaar ook het nodige nieuw (oud ) materiaal vrij komt!!

Voor de critici onder ons ,, ja de perfecte Documentaire die vindt je bar weinig!! of zijn commercieel niet haalbaar!!!

Op de vraag of AH in Berlijn zelfmoord heeft gepleegd ben ik persoonlijk al langer over eens dat dit een verhaal is dat de geallieerden ,, goed uit kwam , ,om zo de rust terug te laten keren !! (die schijn heeft het des te meer )
CiA en vele andere organisaties hebben nog jaren in geheim gezocht naar AH !!! en dat doe je niet als je zeker weet dat hij dood is!!!!

Goed we zullen het misschien nooit precies weten ,, alhoewel ze in de komende afleveringen meer doen laten geloven !!!

Blijft een mooi stukje TV!!!!

MVG :D :D
Metox
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 jun 2016, 19:05
Locatie: Nachtrichtenstand Alkmaar.

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door Metox »

BunkerOwner schreef: 12 jan 2018, 13:04 De eerste aflevering was een ware aanfluiting (waar de eerste twee seizoenen nog wel 'te behappen' waren. Naar mijn idee had men meer in moeten gaan op de bevindingen die leken te kloppen. Zoals de feiten rondom Bormann.

Die zogenaamde ontdekking van de bunkers onder Berchtesgaden, het belang van die regio, weet iedere geïnteresseerde. Feit dat er veel hooggeplaatste NAZI's liepen en de familie van Hitler zal ook niemand vreemd vinden. Kun je nog zo leuk onderzoek doen vanuit je kantoor in de VS, maar als je het belang en de rol van die locatie zo gaat neerzetten (terwijl iedereen die zich er een beetje in heeft verdiept het kent), dan ontbreekt het gewoon alleen al aan 'basiskennis'.

Mij te veel sensatie en te weinig bewezen feiten.
Slecht inlichtingenwerk voor een voormalig CIA man.
Klopt helemaal , het moet steeds sensationeler anders kijkt niemand meer .
Het aangevoerde ( zogenaamde ) bewijs is flinterdun :mrgreen:
Ad Ardissimum Paratus
Frank pronk
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 mar 2013, 19:51

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door Frank pronk »

De eerste uitzending van seizoen 3 was inderdaad helemaal flut, de "ontdekkingen" in Berchtesgaden....ik ben daar in 1996 geweest en heb alle kaarten van de gangen hier liggen. Kom op zeg wat een fantastische vondst....
Alle Nazi kopstukken hadden daar een huis rondom de Berghof. Het grote hotel waar men de gangen inging is jarenlang een hotel voor Amerikaanse soldaten geweest dus zo ontzettend geheim is het allemaal niet.

Jammer maar dit seizoen barst van de Amerikaanse sensatie.....
peterms50

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door peterms50 »

Das jammer te horen, ben daar nu 2 maal geweest tijdens een motortrip, wordt er altijd stil van, hoe indrukwekkend het daar nog is. En de voorstelling hoe het geweest is is natuurlijk nog imposanter.

Waar der Berghof stond kan je nog wel e.e.a. vinden, o.a.. plek waar het gigantisch grote raam naar beneden kon schuiven.

Uitzicht is daar ook fenomenaal.

grt Peter
Smith8
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2018, 09:51

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door Smith8 »

Goede dag ,

Is iemand bekend met de DVDs van Hunting Hitler ?
Ik probeer tevergeefs contact te zoeken met History.nl / E+A Networks, beide zou onderdeel moeten zijn van RTL , maar die weet nergens van.

Ik zou graag de Dvd's willen met Nederlandse ondertiteling, Ook las ik hier dat er gesproken word over het downloaden van de afleveringen.
Waar zou dat mogelijk zijn en hebben deze Nederlandse ondertiteling ?

Alvast dank voor een eventuele reactie en hulp

vriendelijke groet
M.Smith
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door Remco de Goede »

Hallo,

DVD's heb ik er nooit van gezien. 1 zoekopdracht bij google levert zowel de afleveringen als de ondertitels op:

https://subtitleslive.com/nl/hunting-hitler/season-1

https://www.nzbindex.com/search/?q=hunt ... m=1&more=0

Echter downloaden is niet legaal dus ik moedig dit hier dan ook niet aan, ik wijs je alleen op de mogelijkheden.
Plaats reactie

Terug naar “De Tweede Wereldoorlog”