Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Discussies over de tweede wereldoorlog.
Raimond
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 dec 2017, 14:05
Locatie: Middelburg

Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door Raimond »

Hallo Mensen ,, misschien wel of niet mee bekent ,, maar zojuist is (vorige week) een nieuwe reeks
van HUNTING HITLER begonnen op History Channel!! 8-) 8-) 8-)

Voor de mensen die de vorige 2 reeksen / afleveringen nog niet gezien hebben dan RAAD IK AAN OM DIT ZEKER EENS TE GAAN DOEN!!!

Wat een hoop nieuwe feiten er zoal niet naar boven komen is echt niet mis!!!! natuurlijk zijn er ook genoeg mensen die er allemaal niet in geloven wat ze zien en dat het allemaal commercie is!! maar een ieder die interesse heeft in WW2 geschiedenis zal hier zeker op het puntje van
zijn zetel mee kijken !!! (ook o.a. met James Holland)
Heb je nog nooit iets van deze documentaire gezien dan raad ik je aan de 1e 16 afleveringen (2016-2017) snel te bekijken (downloaden)
Want de waarschijnlijk laatste reeks van * komen er aan!!!! (deel 1 plus preview is al te vinden)
MVG

Raimond :D :D
Metox
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 jun 2016, 19:05
Locatie: Nachtrichtenstand Alkmaar.

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door Metox »

Hoop sensatie , weinig historie :mrgreen:
Ad Ardissimum Paratus
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3124
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door tim »

Ze laten wel interessante dingen zien..
We zullen wel nooit precies weten wat er gebeurd is, ik hou het voor mezelf op het bekende verhaal.

Toch lekker kijken :mrgreen:
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
peterms50

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door peterms50 »

Een ieder kan hier van denken wat hij wil. Mijn idee: als je het machtige nazi apparaat ziet, hoe strategisch alles opgezet was, hoe doordacht en verfijnt.
Van Noordkaap tot zuid Spanje en ook met Rommel Afrika in, enz. Dan geloof je toch zeker niet dat hij zich laat pakken in Berlijn door de Russen waarvan ze wisten dat ze eraan kwamen ? Inmiddels is ook duidelijk dat de Russen een dubbelganger hadden gevonden (bekijk zelf de foto's hiervan op internet) EN dat er in zuid Amerika wel verdacht veel Duitse cultuur opdook direct na de oorlog en wat raket geleerde die Amerika gingen bij staan in hun programma. Hij is simpel weg ontkomen uit Berlijn, het standaard voorgehouden verhaal klopt zeker niet.
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3124
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door tim »

Volgens mij hebben we deze discussie al eerder gevoerd?
En heeft ieder er zo z'n eigen gedachten over :o
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Metox
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 jun 2016, 19:05
Locatie: Nachtrichtenstand Alkmaar.

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door Metox »

peterms50 schreef: 07 jan 2018, 22:36 Een ieder kan hier van denken wat hij wil. Mijn idee: als je het machtige nazi apparaat ziet, hoe strategisch alles opgezet was, hoe doordacht en verfijnt.
Van Noordkaap tot zuid Spanje en ook met Rommel Afrika in, enz. Dan geloof je toch zeker niet dat hij zich laat pakken in Berlijn door de Russen waarvan ze wisten dat ze eraan kwamen ? Inmiddels is ook duidelijk dat de Russen een dubbelganger hadden gevonden (bekijk zelf de foto's hiervan op internet) EN dat er in zuid Amerika wel verdacht veel Duitse cultuur opdook direct na de oorlog en wat raket geleerde die Amerika gingen bij staan in hun programma. Hij is simpel weg ontkomen uit Berlijn, het standaard voorgehouden verhaal klopt zeker niet.

Jij hebt weinig aan geschiedenis gedaan :lol:
Ad Ardissimum Paratus
Gebruikersavatar
svdb10
Donateur
Donateur
Berichten: 834
Lid geworden op: 20 jan 2009, 10:54
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door svdb10 »

Raimond schreef: 07 jan 2018, 16:55 Heb je nog nooit iets van deze documentaire gezien dan raad ik je aan de 1e 16 afleveringen (2016-2017) snel te bekijken (downloaden)
Want de waarschijnlijk laatste reeks van * komen er aan!!!!
Ik hoop voor alle (on)gelovigen wél dat ze Hitler vinden aan het eind van seizoen 3... Anders heb je toch maar mooi 24 afleveringen voor niks gekeken! :lol:
https://3dfort.wordpress.com: Forten, bunkers en historisch geschut getekend
Gebruikersavatar
WimVe
Donateur
Donateur
Berichten: 1496
Lid geworden op: 13 aug 2009, 09:00
Contacteer:

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door WimVe »

Het blijft opvallend wat er na de oorlog aan duitse dingen is aangelegd en onderhouden in met name zuid amerika.

Er was een alflevering waarim men dna probeerde te vinden de familie van Eva Braun. Dat lukte niet.
Wat ik dan weer mis is waarom niet rechtstreeks van hitlers familie ? In amerika zat al tijdens de oorlog familie van hem.

Met een duikboot naar zuid amerika acht ik heel onwaarschijnlijk (risico) als je ook gewoon per boot kan gaan of vliegtuig.
Na de oorlog moet dat geen issue geweest zijn.

Als er al iets in scene gezet was dan meer om gezichtsverlies te voorkomen dat men hem niet gevonden heeft.
En met een vliegtuig landen midden in Berlijn terwijl de gevechten doorgaan lijkt me ook erg stug. Dat het zou kunnen omdat de weg breed is betekend niet dat het ook gebeurd zal zijn.

Maar je ziet nog eens wat en het is in ieder geval leuk vermaack.
Metox
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 jun 2016, 19:05
Locatie: Nachtrichtenstand Alkmaar.

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door Metox »

Dit verhaal past mooi in het rijtje van de begraven Spitfires in India en de trein in de tunnel in Polen , het is trouwens wel verdacht stil rond het tunnel/trein project in Polen. :lol:
Ad Ardissimum Paratus
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3124
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door tim »

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Glacier_Girl

Dit is ook bijna ongeloofwaardig, maar wel waar :shock: :shock:
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Gebruikersavatar
maarten-stahlbeton
Berichten: 1234
Lid geworden op: 20 feb 2008, 22:16
Contacteer:

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door maarten-stahlbeton »

WimVe schreef: 08 jan 2018, 17:37En met een vliegtuig landen midden in Berlijn terwijl de gevechten doorgaan lijkt me ook erg stug. Dat het zou kunnen omdat de weg breed is betekend niet dat het ook gebeurd zal zijn.
Niet van Hanna Reitsch gehoord?
Lord of the Ringstand
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3124
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door tim »

De Duitsers maakten gebruik van fieseler storch vliegtuigen.
Die konden met wat tegenwind opstijgen binnen 50 meter, en landen onder de 30 meter..


Het is dus niet zo onmogelijk als je zou denken om vanuit een belegerde stad te ontkomen. Je moet wel een beetje geluk hebben niet geraakt te worden door geweervuur of FlaK.

FlaK hadden de Russen niet zoveel bij zich volgens mij, gezien het feit dat de luftwaffe tijdens de slag om Berlijn al op sterven na dood was.

EDIT: de verhouding tussen de Duitse en Russische luchtmacht was ongeveer 1:3.. duidelijk luchtoverwicht voor de Russen dus.
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Metox
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 jun 2016, 19:05
Locatie: Nachtrichtenstand Alkmaar.

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door Metox »

Nou , hij is terecht hoor en hij heeft nog werk ook :lol:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ad Ardissimum Paratus
peterms50

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door peterms50 »

svdb10 schreef: 08 jan 2018, 16:51
Raimond schreef: 07 jan 2018, 16:55 Heb je nog nooit iets van deze documentaire gezien dan raad ik je aan de 1e 16 afleveringen (2016-2017) snel te bekijken (downloaden)
Want de waarschijnlijk laatste reeks van * komen er aan!!!!
Ik hoop voor alle (on)gelovigen wél dat ze Hitler vinden aan het eind van seizoen 3... Anders heb je toch maar mooi 24 afleveringen voor niks gekeken! :lol:
ik heb de andere 2 series gezien, vanwaar jullie sceptische visie ? als er iets gevonden wordt is dat toch duidelijk? En Duits beton in Zuid Amerika is vrij verdacht, denk ik ? Uiteraard is e.e.a. met een sensatie sausje overgoten, tja.... tv en Amerikanen.
peterms50

Re: Hunting Hitler Seizoen 3 !!!!

Bericht door peterms50 »

Metox schreef: 08 jan 2018, 13:15
peterms50 schreef: 07 jan 2018, 22:36 Een ieder kan hier van denken wat hij wil. Mijn idee: als je het machtige nazi apparaat ziet, hoe strategisch alles opgezet was, hoe doordacht en verfijnt.
Van Noordkaap tot zuid Spanje en ook met Rommel Afrika in, enz. Dan geloof je toch zeker niet dat hij zich laat pakken in Berlijn door de Russen waarvan ze wisten dat ze eraan kwamen ? Inmiddels is ook duidelijk dat de Russen een dubbelganger hadden gevonden (bekijk zelf de foto's hiervan op internet) EN dat er in zuid Amerika wel verdacht veel Duitse cultuur opdook direct na de oorlog en wat raket geleerde die Amerika gingen bij staan in hun programma. Hij is simpel weg ontkomen uit Berlijn, het standaard voorgehouden verhaal klopt zeker niet.

Jij hebt weinig aan geschiedenis gedaan :lol:
Ahhh..jij weet alles beter begrijp ik?
Of het tot of tot en met Spanje is, de Atlantikwall blijft impressive !
Plaats reactie

Terug naar “De Tweede Wereldoorlog”