Stp. XXIII L 'Stellung Biber'

De Stützpunktgruppe Oostvoorne.
peterms50

Re: Stp. XXIII L 'Stellung Biber'

Bericht door peterms50 »

Hee leuk, Westwall tunnels zit ik ook aan te denken.
Ik snap dat het kwestbaar is, ik snap dat sommige (jongere) foute bedoelingen hebben, maar
Ik snap gewoon niet waarom je een foutief kaartje wil publiceren, wat brengt je dat ? laat dat dan achterweg toch ?
Dan gewoon kaartje niet erbij.
BunkerOwner

Re: Stp. XXIII L 'Stellung Biber'

Bericht door BunkerOwner »

Voor beide is wat te zeggen.

Zoals Remco al aangaf, niet vermelden, of: 'locatie bij beheerder bekend' is wel netter/beter.
Jo_123
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 okt 2016, 17:34

Re: Stp. XXIII L 'Stellung Biber'

Bericht door Jo_123 »

Mee eens hoor, zelf vermeld ik ook niet de locaties, hooguit zeer globaal. Bewust foutieve locaties noemen vind ik ook niks, maar goed, op Duitse fora is dat niet ongewoon.
Sterker nog, zelfs in boeken wordt weleens bewust foutieve informatie gegeven over locaties. Een boek over de Westwall staat daar ook om bekend. En ik heb ook een boek over de Maginotlinie waar verkeerde routebeschrijvingen naar locaties worden gegeven. En nee, de wegen zijn niet veranderd in die regio's. Kortom, jammer zoiets, het zegt voor mij alles over de auteur. Zeg dan gewoon niets of verwijs heel globaal naar een locatie.

Mocht je Westwalltunnels willen bezoeken, dan wens ik je succes. Die zijn erg lastig te vinden en dat is een understatement.

Maar goed, ik dwaal af.
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3124
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Stp. XXIII L 'Stellung Biber'

Bericht door tim »

Maar wel heel gaaf!.
ik ben een keer in nimswerk geweest, dat was ook wel gaaf met die gangen eronder. Tunnels zijn gewoon heel gaaf 8-)
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Plaats reactie

Terug naar “Stp.Gr. Oostvoorne”