Voorne in Stelling 2014

Interessante dagen, rondleidingen, openstellingen en activiteiten m.b.t. tot de Wereldoorlogen en/of Fortificaties
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bunkerpictures
Berichten: 287
Lid geworden op: 14 feb 2008, 14:41
Locatie: Gouda
Contacteer:

Voorne in Stelling 2014

Bericht door bunkerpictures »

Op zaterdag 7 juni a.s. wordt er wederom een “Voorne in Stelling” dag georganiseerd op het eiland Voorne Putten in Holland, van 11.00 tot 16.00 uur. Tijdens deze dag zijn er op vele plekken op het eiland voormalige verdedigingsstellingen uit verschillende periodes open voor publiek met mogelijkheden om aan demonstraties en rondleidingen deel te nemen.
Zo is er aan de Windgatseweg 1b in Oostvoorne/Rockanje het voormalige Duitse Bataljons Hoofdkwartier Oostvoorne te bezoeken waarbij een aantal bunkers, zoals een R117a Battailons- oder Regegiments Gefechtsstand(onder voorbehoud), R118c Sanitatsunterstand en R142 Sammlerladestand, kunnen worden bezocht onder begeleiding van deskundige gidsen.
142 a-01.JPG
logo vis.jpg
AW Logo blauw.jpg

M.v.Gr.
Raphael
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Rob Mans

Re: Voorne in Stelling 2014

Bericht door Rob Mans »

Zal daar aanwezig zijn en gelijk ook de L487 bezoeken ;)
Gebruikersavatar
bunkerpictures
Berichten: 287
Lid geworden op: 14 feb 2008, 14:41
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Voorne in Stelling 2014

Bericht door bunkerpictures »

Rob en andere,

De Biber bunker heeft maar een paar rondleidingen op vastgestelde tijdstippen. Ik adviseer om de Biber eerst te doen en dan het Batj. Hoofdkwatier want daar zijn continu rondleidingen.

M.v.Gr.
Raphael
Rob Mans

Re: Voorne in Stelling 2014

Bericht door Rob Mans »

bunkerpictures schreef:Rob en andere,

De Biber bunker heeft maar een paar rondleidingen op vastgestelde tijdstippen. Ik adviseer om de Biber eerst te doen en dan het Batj. Hoofdkwatier want daar zijn continu rondleidingen.

M.v.Gr.
Raphael
Oké, dan ga ik eerst naar de Biber en maar gelijk de eerste rondleiding.
Plaats reactie

Terug naar “Agenda”