6 juni Open dag Atlantikwall Museum

Interessante dagen, rondleidingen, openstellingen en activiteiten m.b.t. tot de Wereldoorlogen en/of Fortificaties
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

6 juni Open dag Atlantikwall Museum

Bericht door PdK »

Hallo allemaal,

Op zaterdag 6 juni organiseert het Atlantikwall Museum in Hoek van Holland een open dag. De officiële opening van het nieuwe bezoekerscentrum laat nog even op zich wachten. Dus deze dag bestaat een unieke kans de verrichte werkzaamheden te bekijken. Binnen is er een kleine tentoonstelling m.b.t. D-Day en het straks tentoon te stellen materiaal. En buiten vind een demonstratie plaats van 'Battle Tanks Nederland'.

Bezoek is gratis en mogelijk van 12:00 tot 16:00.
meer informatie; http://www.atlantikwall-museum.nl/" target="_blank
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 6 juni Open dag Atlantikwall Museum

Bericht door Remco de Goede »

Ik kreeg al een uitnodiging in de bus :) . Ben benieuwd, als ik tussen het werken door tijd heb kom ik zeker even langs.
Gebruikersavatar
The Viking
Berichten: 252
Lid geworden op: 07 sep 2008, 21:24
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: 6 juni Open dag Atlantikwall Museum

Bericht door The Viking »

Ha Peter...
Ook ik had de uitnodiging al in de bus en zal er zeker zijn. is het al tijd om de 612 diorama mee te nemen?
Groet Gertjan 8-)
Laatst gewijzigd door The Viking op 27 mei 2009, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Meer weten over Maassluis gedurende de bezetting? Kijk dan eens op: http://wo2maassluis.tumblr.com
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: 6 juni Open dag Atlantikwall Museum

Bericht door PdK »

Hé Gert-jan,

Je 612 diorama is in elk geval leuk deze dag tentoon te zetten. We hebben er vast wel even een vitrine voor.
Buiten tussen de battletanks kan hij ook, maar de schaalverhouding zal hem niet veel goed doen :)
pauldijkstra

Re: 6 juni Open dag Atlantikwall Museum

Bericht door pauldijkstra »

He Peet,

Is het nog gelukt met de foto's voor de info-panelen? Ben wel benieuwd. Kan je van het betreffende paneel anders even een fototje mailen?

Gr, Paul
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: 6 juni Open dag Atlantikwall Museum

Bericht door PdK »

Ha Paul,

Het betreft deze dag een opening zonder de toekomstige panelen. Die moeten allemaal nog gemaakt worden. Jou foto van de 611 is dus helaas nog niet in gebruik. Maar misschien dat het wel een idee is hem deze dag even uit te printen. Even voor de toen en nu beeldvorming. Dus mogelijk komt hij deze dag toch nog mooi van pas.
pauldijkstra

Re: 6 juni Open dag Atlantikwall Museum

Bericht door pauldijkstra »

Hoi Peter,

Ik ben benieuwd...

Groet, Paul
Gebruikersavatar
Bunkertju
Berichten: 878
Lid geworden op: 12 feb 2008, 15:56
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 6 juni Open dag Atlantikwall Museum

Bericht door Bunkertju »

Tot vanmiddag ...

Jan
Plaats reactie

Terug naar “Agenda”