E-bay

De Stützpunktgruppe Texel
Gebruikersavatar
Robin de Goede
Berichten: 376
Lid geworden op: 20 feb 2008, 20:20
Locatie: STP Gruppe Scheveningen

Re: E-bay

Bericht door Robin de Goede »

Dat staat er vaak. Na een mailtje in t Duits zijn de verkopers 9 van de 10 keer bereid om naar NL te verzenden.
The fortification, once an object, tended to become a "subject".
Gebruikersavatar
wattman
Donateur
Donateur
Berichten: 1095
Lid geworden op: 25 feb 2008, 21:06
Locatie: Dutch Metro-land

Re: E-bay

Bericht door wattman »

Ik heb altijd belangstelling voor een gezamenlijke actie, maar enige opheldering over de locatie en waar de verkoper dat Texel vandaan haalt zou gaan kwaad kunnen. ;)
Gebruikersavatar
hnauta
Berichten: 68
Lid geworden op: 28 mei 2008, 23:14
Locatie: Egmond-Binnen

Re: E-bay

Bericht door hnauta »

Hallo allemaal,

Dit is mijns inziens Flakbatterij De Mok waar de 3./MFLA808 was gelegerd. Ik sluit mij graag aan bij de bieders, want deze batterij heeft nog behoorlijk huisgehouden tijdens de luchtaanvallen op de konvooien in het Marsdiep.

Belangrijk is dat er uiteraard 1 persoon gaat bieden op iedere foto uit de aangeboden serie en ook op die 2 foto's van de 'Besatzung'. Voor bunkerologen niet zo spannend, maar dan wordt de serie 'bij elkaar gehouden' en uit historisch oogpunt is dat dan weer wel belangrijk.

Tenzij er andere suggesties zijn, wil ik mij wel opwerpen als hoofdbieder. Daarbij kunnen we de voorwaarden hanteren zoals recentelijk bij de aanschaf van het fotoboek van o.a. Fort Erfprins.

Groet,
Hans
Gebruikersavatar
Danny
Berichten: 1413
Lid geworden op: 11 feb 2008, 11:33
Locatie: Stützpunkt Grüppe Katwijk
Contacteer:

Re: E-bay

Bericht door Danny »

Paul, pak die kwijldoek maar uit de kast. Dat zijn nog eens prachtige plaatjes!
Katwijk in Oorlog - Wer zuerst schiesst, hat mehr vom Leben.
pauldijkstra

Re: E-bay

Bericht door pauldijkstra »

Hoi mensen,
Ik heb deze foto's al. Ik zou graag mee bieden, maar ik heb hier al highresscans liggen. Dit zijn foto's die door een fotograaf gemaakt zijn voor de Duitsers op de Mok. Veel van deze foto's staan ook in Eine Batterie (overigens ook een collectersitem). Ik zie enkele bekende, andere heb ik wel maar nog niet gescand. Het is wel van belang dat de foto's op Texel blijven of althans bijelkaar gehouden worden.
Hans ik doe mee, spreken wij onderling per mail nog even af wie gaat bieden? Ik heb een aardig budget voor Texel. Ik wil opzich wel bieden.
Groet,
Paul
pauldijkstra

Re: E-bay

Bericht door pauldijkstra »

Beste iedereen,
Het klinkt misschien stom, maar ik trek mij terug uit het bieden. Ik heb deze foto's, en soort gelijke, al in 'bezit'.
Succes met bieden en ik hoor graag of het gelukt is!
Gr,
Paul
PS. Het betreft inderdaad s. FL. B. 'de Mok'!
Gebruikersavatar
hnauta
Berichten: 68
Lid geworden op: 28 mei 2008, 23:14
Locatie: Egmond-Binnen

Re: E-bay

Bericht door hnauta »

Hallo allemaal,

OK, dan ga ik wel bieden op deze (lees: alle!) sets. Degene die geïnteresseerd zijn in meebieden moeten mij maar even een PB'tje sturen. Vermeld daarbij wel even wat je maximaal wilt besteden.

Groet,
Hans
Gebruikersavatar
Robin de Goede
Berichten: 376
Lid geworden op: 20 feb 2008, 20:20
Locatie: STP Gruppe Scheveningen

Re: E-bay

Bericht door Robin de Goede »

Ebay...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
The fortification, once an object, tended to become a "subject".
Gebruikersavatar
hnauta
Berichten: 68
Lid geworden op: 28 mei 2008, 23:14
Locatie: Egmond-Binnen

Re: E-bay

Bericht door hnauta »

Leuk, maar het is geen Texel...

Hans
Gebruikersavatar
Danny
Berichten: 1413
Lid geworden op: 11 feb 2008, 11:33
Locatie: Stützpunkt Grüppe Katwijk
Contacteer:

Re: E-bay

Bericht door Danny »

Hey lieverds,

http://shop.ebay.de/antikfuchs1/m.html Op de ebay van Antikfuchs staan weer een paar pareltjes. Veel Holland ook, waaronder een mooie hollandse bunker (inclusief koe ;) ) En een hele zooi foto's van horchgeräte. Heb er ook een zooitje bunkerfoto's tussen zien zitten. Voor de liefhebber dus.

Groet, Danny
Katwijk in Oorlog - Wer zuerst schiesst, hat mehr vom Leben.
Plaats reactie

Terug naar “Stp.Gr. Texel”